Tím ľudí s viacročnými skúsenosťami v energetike, ktorí má jasnú predstavu o tom, ako poskytovať zákazníkom ALL INCLUSIVE služby na vysoko konkurenčnom energetickom trhu.
Z akých dôvodov posielate papierovú korešpondenciu?
Komunikácia so zákazníkom - odosielame transakčné zásielky ako sú (faktúry, upomienky, zmluvy) ale aj marketingové zásielky.
Školenie zamestnancov zabezpečila Zelená pošta a po cca hodine školenia boli užívatelia schopní pracovať s aplikáciou úplne bez problémov.
Ako ste posielali listy, predtým než ste začali využívať Zelenú poštu?
Tlač a obálkovanie in-house, následne sme každý deň zásielky nosili na poštu. Bolo to komplikované hlavne z pohľadu kazivosti kancelárských tlačiarní, resp. nutnosti chodiť denne na poštu.
Ako posielate poštu teraz?
Využívame Zelenú tlačiareň, pričom dokumenty vznikajú denne na jednotlivých oddeleniach, najjednoduchšia cesta bola inštalácia virtuálnej Zelenej tlačiarne na PC stanice. Školenie zamestnancov zabezpečila Zelená pošta a po cca hodine školenia užívatelia boli schopní pracovať s aplikáciou úpne bez problémov.
Aký má pre Vás Zelená pošta hlavný prínos?
Velkým prínosom je, že nemusíme viac chodiť na poštu. Pre mňa je však najväčším prínosom to, že nemusíme neustále riešiť opravy / výmeny kancelárskych tlačiarní a ľudia na oddeleniach nemusia svoj čas venovať neproduktívnym činnostiam ako je tlač a balenie do obálok.
Rastislav Sopko, Twinlogy, s.r.o.